Суббота, 15.08.2020, 20:36
Вітаю Вас Гість | RSS

Увага конкурс!
Я маю право!

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » 2018 » Март » 19 » Тренінги "Правила хорошого мобільного тону"
00:50
Тренінги "Правила хорошого мобільного тону"

Наявність мобільного телефону на сьогоднішній день є нормою для кожної цивілізованої людини. Завдяки широким функціональним можливостям даний пристрій вже давно витіснив стаціонарні телефони і став незамінним помічником в повсякденному житті кожного. Діти на рівні з дорослими прагнуть завести собі мобільного друга. Майже у кожного учня нашої школи можна побачити цей чудо-пристрій, який іноді заміняє дітям живе спілкування, прогулянки та ігри з однолітками.

Зіткнувшись із тим, що іноді мобілка "приростає до рук" наших учнів, було запропонувано підготувати і провести ряд тренінгів для учнів 1-11 класів, під час яких діти зможуть більше дізнатися про правила користування, навчаться не наражати себе на небезпеку і спілкуватися, як цивілізовані люди.

Керівництво навчально-виховного комплексу доручило розробити та провеси тренінги шкільному психологу та педагогові-організатору. У спілкуванні з учнями метою було не відмовляти дітей від користування мобільними гаджетами, а унормувати використання телефонів, надати інформацію про "мобільний етикет". 

При підготовці  було вирішено врахувати вікові особливості учнів нашої школи. Для молодших - підготовали цікаві завдання та інформацію, яку було легко зрозуміти. Починали із вправи "Усмішка", від якої залежить подальша атмосфера у класі та загальний настрій.  Також познайомили учнів з історією виникнення мобільного телефона, поговорили про найперші пристрої, які треба було носити на спині, возити в автомобілі або у спеціальній валізі. Дітям дуже сподобалося відповідати на питання за допомогою червоних і жовтих карток. Багато емоцій викликав гумористичний вірш "Дід та мобільник". Молодші школярі уважно слухали, вели діалог та приводили багато прикладів із власного життя.

Учням середньої ланки запропонували створити колективний плакат. На ньому кожен мав змогу написати для чого найчастіше використовує телефон, і де він використовує його зазвичай. Проаналізували відповіді дітей, колективно поспілкувалися, обговорили доцільність використання мобілки у вказаних випадках. Також познайомили з основними правилами "мобілеманів". Були розіграні сценки на задану тематику.

Зі старшокласниками говорили більш серйозно. Враховували, що скоро вони закінчать школу і вирушать у доросле життя. Аналізували ситуації, виявили, що багато учнів використовують телефон для спілкування та самоосвіти. Кожен отримав картку з ситуацією, яку більшість пояснили правильно, за правилами етикету.

Закликали учнів пам"ятати, що телефон - це засіб спілкування, а не предмет розкоші  або улюблена іграшка. Що в гостях, громадскому транспорті, місцях великого скупчення людей краще утриматися від користування мобільним пристроєм. 

Сподіваємося, що проведена робота дала учням багато корисної інформації, позитивні емоції та у результаті ми побачимо вихованих користувачів, які будуть розуміти: де, коли та в який час доцільно використувати свій гаджет.  

    

   

   

 

Переглядів: 76 | Додав: kuschnirenko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 Касьян • 12:31, 19.03.2018 [Матеріал]
Величезна подяка Вам, шановні тренери!!!
Ви робите надзвичайно важливу справу.
avatar
Вхід на сайт
Погода
Календар
«  Март 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

КЗ "НВК "Перспектива"" © 2020
uCoz